
Październik 2018
Cyfryzacja służby zdrowia nabrała tempa
Już 1 grudnia br. wystawianie elektronicznych zwolnień stanie się obowiązkiem lekarzy. Również w czwartym kwartale 2018 roku ruszy pilotaż e-skierowania, zaś e-recepta wejdzie do powszechnego użytku w 2020 roku. Cyfryzacja polskiej służby zdrowia bez wątpienia nabrała tempa, a programy takie jak Gabinet drWidget i dr100 pomagają lekarzom przystosować się do zachodzących zmian.
CZYTAJWrzesień 2018

Wrzesień 2018
Reklama skierowana do stomatologów? Tylko w programie dr100
Dr100, rekomendowany przez lekarzy stomatologów, to innowacyjny program pozwalający na kompleksowe zarządzanie gabinetem i kliniką stomatologiczną, zarówno w części medycznej, jak i administracyjnej. Przypadł lekarzom do gustu ze względu na liczne użyteczne funkcjonalności, które oferuje, a także prostą, przyjazną dla użytkownika obsługę.
CZYTAJSierpień 2018

Sierpień 2018
Medycyna z(mobi)lizowana
Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.
CZYTAJLipiec 2018

Lipec 2018
Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy
Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.
CZYTAJCzerwiec 2018

Reklama skierowana do farmaceutów? Wypróbuj te kanały komunikacji
Farmaceuci są ważną częścią łańcucha preskrypcyjnego i mają realny wpływ na wyniki sprzedażowe Twoich produktów. Czy pamiętasz o tym? Czy próbujesz dotrzeć do farmaceutów ze swoim przekazem reklamowym?
CZYTAJMaj 2018

Najlepsze kanały komunikacji z lekarzem
Zastanawiasz się, jakie są najskuteczniejsze sposoby dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym? Chcesz uzyskiwać wskaźnik open rate dla swoich reklam w wysokości 98%? Zatem ten artykuł to Twoja lektura obowiązkowa.
CZYTAJKwiecień 2018

Uwaga, nadchodzi RODO!
25 maja 2018 roku to ostatnio jedna z najbardziej „gorących” dat. Od tego dnia zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
CZYTAJMarzec 2018

Najlepsze aplikacje, po które sięgają pacjenci
Pacjenci chętnie korzystają z innowacyjnych aplikacji mobilnych stworzonych z myślą o zdrowiu. Przygotowaliśmy listę najlepszych aplikacji tego typu.
CZYTAJLuty 2018

Dokąd zmierzają nowe technologie?
Znasz te trendy? W najbliższych miesiącach to one będą hot!
Nawet jeśli nie wdrażać, to znać trzeba obowiązkowo! Czas pokaże, jaka część marketingowych prognoz faktycznie się sprawdziła.
Styczeń 2018

10 najlepszych aplikacji dla lekarza. One mają potencjał!
Korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych jest już dla lekarzy normą. Deklaruje to obecnie 77 proc. polskich lekarzy, podczas gdy jeszcze 5 lat temu odsetek ten wynosił jedynie 26 proc.
CZYTAJGrudzień 2017

E-zdrowie jest trendy!
Nowe technologie zmieniają oblicze rynku opieki zdrowotnej w Polsce. Co w tej dziedzinie przyniósł mijający rok?
CZYTAJListopad 2017

Jak prowadzić edukację prozdrowotną w social mediach?
W mediach społecznościowych tkwi ogromny potencjał. Mogą być one skutecznym narzędziem promocji w marketingu medycznym.
CZYTAJPaździernik 2017

Marketing leków OTC - sprawdź, co możemy Ci zaproponować
Internet jest popularnym i - co ważniejsze - skutecznym kanałem reklamowym dla grupy leków OTC. Pod tym względem oferta LekSeek Polska jest wyjątkowo atrakcyjna, w bogatym portfolio firmy znajdują się produkty adresowane zarówno do lekarzy, jak i do pacjentów.
CZYTAJWrzesień 2017

Wartościowy content - trend, który nigdy się nie zmienia
Niełatwo wypromować produkt, gdy po jednej stronie są ograniczające przepisy prawne, po drugiej - bardzo wymagający odbiorca. Wie o tym każdy, kto miał do czynienia z promocją leków.
CZYTAJSierpień 2017

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy
Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.
CZYTAJLipiec 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!
Aplikacji mobilnych o tematyce medycznej wciąż przybywa. Wśród nich jest coraz więcej tych, które są adresowane do lekarzy.
CZYTAJCzerwiec 2017

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną leku, skierowaną do lekarzy?
Odpowiedź brzmi: wykorzystując do tego możliwie jak najwięcej kanałów dotarcia do lekarzy. Przedstawiamy, jak może wyglądać taka wielokanałowa kampania, czyli Multichannel, zaprojektowany i szyty na miarę przez LekSeek.
CZYTAJMaj 2017

Reklama w internecie - zbuduj pozytywny przekaz
Chcesz wzbudzić zainteresowanie klientów i w efekcie zwiększyć sprzedaż? Stwórz pozytywny przekaz reklamowy, wykorzystując do tego internet.
CZYTAJKwiecień 2017

Wysłać maila to nie sztuka
Sztuką jest sprawić, by odbiorca go przeczytał. Przyznaj, ile wiadomości trafia każdego dnia do Twojej skrzynki, a ile z nich wyrzucasz od razu do kosza - i to bez otwierania?
CZYTAJMarzec 2017

Medycyna z(mobi)lizowana
Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.
CZYTAJLuty 2017

Siła jest w mobile
Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.
CZYTAJStyczeń 2017

Oferta na „wow” i syndrom nadmiaru, czyli 10 twarzy klienta
Jesteś przekonany, że Twój target nie ma przed Tobą tajemnic. Znasz klienta (każdego!), wiesz, co lubi, jak spędza czas. A może jednak nie wiesz wszystkiego? Zanim zaczniesz planować kampanię, pamiętaj, że Twój klient...
CZYTAJGrudzień 2016

Więcej, bardziej, lepiej. Witajcie w nowym roku!
Nowy rok tuż, tuż, a więc i u nas nie może zabraknąć przeglądu trendów, które zdominują branżę marketingową w nadchodzących miesiącach. Czy coś nas jeszcze zaskoczy?
CZYTAJListopad 2016

Prezent dla klienta - czy tylko z okazji świąt?
Lojalny klient. Kto o nim nie marzy?! Ale pomarzyć łatwo, pozyskać znacznie trudniej. O jego lojalność trzeba bowiem zawalczyć. A to wymaga chęci, wysiłku i konsekwencji.
CZYTAJPaździernik 2016

Storytelling, czyli sztuka pakowania prezentów
Szukasz sposobu na wyższą sprzedaż lub wykreowanie wizerunku? Sięgnij po storytelling i wprowadź klientów w świat historii Twojej marki.
CZYTAJWrzesień 2016

Osobno czy w pakiecie? Przede wszystkim - bezpośrednio
Co zrobić, gdy nasz budżet reklamowy jest, mówiąc oględnie, skromny? Postawić na marketing bezpośredni. Dziś decydują się na niego nie tylko - z konieczności - małe firmy, ale także - celowo - najwięksi gracze na rynku.
CZYTAJSierpień 2016

Od projektu do sukcesu, czyli kilka wskazówek na temat strony www
Strona internetowa to wizytówka firmy. Brzmi banalnie? Tak. Ale warto to powtarzać, zwłaszcza tym, którzy uparcie twierdzą, że inwestycja w stronę to zbędny wydatek.
CZYTAJLipiec 2016

Fenomen kotka, czyli co musisz wiedzieć o social media
Social media to temat tak pojemny, że można by mu poświęcić nie tylko artykuł, ale książkę - i to niejedną. Zresztą, wiele ich już powstało, nie będziemy więc pisać kolejnej, przynajmniej na razie.
CZYTAJCzerwiec 2016

Content marketing - więcej niż tylko internet
Do korzystania z jego możliwości nie trzeba zbytnio zachęcać. Content marketing - bo o nim mowa - daje wielkie pole do popisu, zwłaszcza w internecie.
CZYTAJMaj 2016

Telemarketing - (roz)mowa, która jest złotem
Czy dziś, w czasach, gdy telefon został zastąpiony przez smartfon, a rozmowa przez wiadomość tekstową na messengerze czy snapchacie, słowo "telemarketing" nie brzmi jak echo dnia wczorajszego?
CZYTAJKwiecień 2016

Marketingowe asy dla rozważnych graczy
Złą sławę zawdzięczają konkursom w stylu „Zostałeś wylosowany do finałowej rundy! Milion czeka właśnie na ciebie!". Takie informacje o rzekomych niebotycznych wygranych były i nadal są rozsyłane za ich pośrednictwem. Nietrudno się domyślić, że chodzi o sms-y oraz e-maile.
CZYTAJ
LekSeek Polska i Radfarm łączą siły
Wzmocnienie wspólnych działań na europejskim rynku farmaceutycznym zapowiadają firmy LekSeek Polska oraz Radfarm. Chodzi głównie o wzajemną dystrybucję własnych produktów oraz współdziałanie w celu zwiększenia ochrony znaków towarowych.
CZYTAJMarzec 2016

W aplikacja jest potencjał
Jestem „mobi” - dziś może tak o sobie powiedzieć praktycznie większość z nas. Wystarczy mieć telefon z dostępem do internetu. Czy zwykła komórka, która obchodzi właśnie 43. urodziny, za kilka lat będzie przeżytkiem?
CZYTAJLuty 2016

Multi i omnichannel komunikacja bez granic
Określenia multi i omnichannel weszły już na stałe do marketingowej terminologii. Co się pod nimi kryje? Czy firmy skutecznie te narzędzia wykorzystują?
CZYTAJ