
Sprzedajesz? Na chwilę o tym zapomnij
Sprzedaż to sztuka rozmowy. I to niezależnie od tego, jak ta rozmowa się odbywa - twarzą w twarz czy za pośrednictwem internetu. Czasem jednak warto zapomnieć o sprzedażowym kontekście i potraktować ją jako zwykłą rozmowę dwojga ludzi. W najnowszym wydaniu Akademii LekSeek piszemy o tym, jak doprowadzić komunikację do perfekcji. Zapraszamy!
Słuchać klienta - co to właściwie znaczy?
Twój cel to sprzedaż. Ale czy wiesz, że aby osiągnąć ten cel, musisz nauczyć się słuchać bezinteresownie?
Bez oczekiwań, bez wyciągania pochopnych wniosków, a przede wszystkim - bez skupiania się właśnie na tym, że „muszę to sprzedać”. Trudne? Tak, i być może nie od razu Ci się to uda. Przeczytaj, jak się do tego zabrać.
Dowiedz się więcej
Tradycja plus nowoczesność, czyli łącz media
Mobile rządzi - to fakt. Ale to nie znaczy, że w komunikacji z klientem masz się do niego ograniczać. Postaw na wielokanałowość.
Jakie kanały wybrać? To zależy od tego, kim są Twoi odbiorcy. Tak czy siak, musisz działać na wielu polach i oddziaływać na wiele zmysłów. Od tego zaczyna się efektywna sprzedaż.
Przeczytaj cały artykuł
Obojętność? Broń się przed nią, jak tylko się da!
Emocje – to do nich odwołują się doświadczeni marketerzy. Ale nie do wszystkich. Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest tylko kilka z nich.
Szczęście, smutek, złość. To na nie najbardziej reagujemy. Jeśli tak zbudujesz swój przekaz, by wywołał w odbiorcy właśnie te odczucia, masz szansę odnieść sukces.
Zapoznaj się z tekstem