
Powiedzmy to wreszcie: nie ma już miejsca na spam!
Wartościowe i użyteczne wiadomości, wysyłane tylko do zainteresowanych osób - tak można w skrócie podsumować założenia przemyślanej kampanii. Chcesz taką przeprowadzić? Ucz się od najlepszych! Zapraszamy do lektury.
Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!
Ponad 50 proc. wiadomości marketingowych już teraz jest otwieranych na urządzeniach mobilnych. A przecież odbiorcy nie powiedzieli jeszcze w tej kwestii ostatniego słowa.
To tylko jeden z czynników, które w tym roku powinni brać pod uwagę marketerzy, planując kampanie z wykorzystaniem e-maili. Targetowanie, personalizacja, łączenie social media z e-mail marketingiem. Na czym jeszcze się skupiać, by zyskać przewagę nad konkurencją?
Dowiedz się więcej >>
Taki mały, a ma w sobie taką moc!
Liczy zaledwie 160 znaków, ale mimo to potrafi przyciągnąć uwagę. Nic dziwnego, że znowu wraca do łask. Jakie możliwości kryje z pozoru niepozorny sms?
Może być oddzielnym działaniem marketingowym, ale i częścią kampanii. Za pomocą sms-a można zachęcać do zakupu i budować relację klienta z marką. Warto inwestować w ten kanał komunikacji - pisze autorka.
Przeczytaj cały artykuł >>
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?
To wydaje się takie proste. Jedno kliknięcie i już: e-mail „idzie w świat”. Aby jednak wysyłka przyniosła korzyść, trzeba pod nią przygotować odpowiedni grunt.
Jak wdrożyć e-mail marketing w firmie? Całą strategię, krok po kroku - od budowy bazy adresowej po tworzenie i wysyłanie wiadomości - opisuje autor artykułu.
Zapoznaj się z tekstem >>