
W którą stronę to wszystko zmierza? Hot news ze świata „mobile”
Najważniejszym branżowym wydarzeniem ostatnich tygodni był niewątpliwie Mobile World Congress w Barcelonie. U nas, jak zawsze, ciekawostki, opinie, prognozy i jeszcze więcej - nie tylko z Barcelony. Zapraszamy do lektury.
Smartfon i cała reszta
Content marketing, mobile marketing, grywalizacja, smartfonizacja… Co tak naprawdę o nich wiemy i co tak naprawdę oznaczają dla planowania strategii?
Konferencja Pharma Marketing Day 2015 poświęcona była temu, jak producenci leków mogą wykorzystać dostępne narzędzia z zakresu marketingu, by pozyskać klientów. Skupiono się na digital marketingu. Wśród aplikacji medycznych zwrócił uwagę nasz produkt - aplikacja DrWidget Baza Leków.
Przeczytaj cały artykuł >>
Reklama mobilna - pięć gorących trendów
Branża żyje jeszcze zakończonym niedawno Mobile World Congress. Co zatem prognozują na najbliższy czas eksperci z największych firm? Czy 2016 rok okaże się dla „mobile” przełomowy?
Maksymalnie skuteczna kampania mobilna musi być spersonalizowana - skoncentrowana na konkretnym odbiorcy. Jest coraz więcej możliwości, by poznać konsumenta, jego przyzwyczajenia czy sposoby spędzania czasu i na tej podstawie planować marketingową strategię - mówi Marco Rigon, Paris-based global head of Mobext, Havas’ mobile marketing agency.
Dowiedz się więcej >>
Więcej o Mobile World Congress znajdziesz tu >>
Pokaż aplikację ludziom - tylko w jaki sposób?
Nawet jeśli będzie użyteczna i dopracowana, może pozostać na szarym końcu listy tych, które dodawane są codziennie do sklepów internetowych. Co zrobić, by nie „zginęła w tłumie?”
Najlepiej wykorzystać w tym celu różne narzędzia. Newsletter, media społecznościowe i promocja poprzez sms-y - warto połączyć te kanały promocji. Właśnie te ostatnie w promocji aplikacji mobilnych świetnie się sprawdzają - pisze o tym Andrzej Ogonowski, marketing and PR director, SMSAPI.pl.
Zapoznaj się z tekstem >>