
Proste sposoby na poprawę wyników sprzedażowych
Mailing i reklama mobilna to skuteczne narzędzia, mogące znacząco poprawić wyniki sprzedażowe Twoich produktów. Dzisiaj podpowiadamy, jak przygotować te dwa typy reklamy, tak aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Zapraszamy do lektury!
Skuteczny mailing? Tylko według tych zasad
Twoje mailingi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Być może popełniasz błąd na etapie kreacji swojego komunikatu. Poznaj 7 zasad projektowania mailingu, które zwiększą Twoje szanse na wysoki wskaźnik konwersji i ROI.
Dowiedz się więcej
Optymalny czas na wysyłkę e-maila
Chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces kampanii e-mail marketingowej? Wyślij ją w odpowiednim (nie przypadkowym) czasie! Sprawdź, w jakich dniach i godzinach należy wysłać wiadomość, aby zainteresować odbiorcę i skłonić go do otworzenia e-maila.
Przeczytaj cały artykuł
Reklama mobilna – Twój absolutny must have
Osoby korzystające z urządzeń mobilnych spędzają w internecie dwa razy więcej czasu niż osoby, które używają urządzeń stacjonarnych. Dlatego reklama mobilna to dla Ciebie absolutna konieczność. Przygotuj ją mądrze – z uwzględnieniem specyfiki kanału komunikacji i profilu odbiorcy.
Zapoznaj się z tekstem