
Jak go zatrzymać, gdy inni wciąż go kuszą? Uwiedź go i nie zawiedź!
Czytaj w jego myślach i nie rzucaj słów na wiatr. A gdy wykorzystasz już wszystkie sposoby, postaw się na jego miejscu - wtedy może lepiej go zrozumiesz. W tym wydaniu newslettera rządzi klient. Zapraszamy do lektury!
Jak to robili marketerzy 300 lat temu?
W pewnym sensie - tak jak dziś. Już wtedy popularnym sposobem na przywiązanie klienta do firmy były programy lojalnościowe, czyli premiowanie kolejnych zakupów.
Nic się nie zmieniło, bo cel jest wciąż ten sam - nie tylko pozyskanie klienta, ale przede wszystkim jego utrzymanie. A do tego potrzebny jest długoterminowy plan. Lojalność klienta nie rodzi się w kilka minut.
Zapoznaj się z tekstem>>
Gruszki na wierzbie? Możesz je obiecać, tylko co dalej?
Pamiętaj, że będziesz musiał dotrzymać danego klientowi słowa. Jak myślisz, co się stanie, jeśli nie wywiążesz się z obietnic?
Lepiej więc nie wprowadzaj go w błąd. I słuchaj go, ale tak, żeby naprawdę wsłuchać się w jego potrzeby. Czasem szczera rozmowa jest ważniejsza niż pieczołowicie opracowany skrypt.
Przeczytaj cały artykuł>>
Jedno zdjęcie lepsze niż 1000 najlepszych słów
To nie musi być zdjęcie. To może być infografika albo film. Bo właśnie „visual content” w najbardziej atrakcyjny sposób opowiada Twoją historię.
A może zabawny gif albo mem? Czemu nie! Poczucie humoru - zwłaszcza w social media - na pewno nie zaszkodzi, jeśli umiejętnie je wykorzystasz.
Dowiedz się więcej >>