
Gdzie i jak się reklamować?
Już po urlopie czy jeszcze przed? Trudniej osiągnąć satysfakcjonujące wyniki w tym letnim, wakacyjnym okresie, prawda? W najnowszym wydaniu Akademii dowiesz się między innymi, jak zwiększyć sprzedaż latem oraz które media są wiarygodne dla internautów i w efekcie – warto reklamować w nich produkty. Zapraszamy do lektury!
Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej
Podczas bloków reklamowych chętnie sięgamy po smartfony. W tym czasie korzystamy z aplikacji typu social media, gamingowych, do zakupów oraz z komunikatorów – tak wynika z badania reklamy na smartfonach, komputerach osobistych i telewizorach, przeprowadzonego przez Gemius.
Dowiedz się więcej
Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie
Latem Twoje wyniki sprzedażowe nie zachwycają? To żadna tajemnica. Możesz jednak poprawić swoje wyniki – w tym celu postaw na odpowiednio skonstruowany e-mail marketing! Oto pięć pomysłów, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż oraz osiągnąć sukces.
Przeczytaj cały artykuł
Media, którym ufają internauci
Jakim mediom ufają internauci podczas poszukiwania informacji na temat produktów i usług? Portalom specjalistycznym, forom dyskusyjnym oraz portalom ogólnoekonomicznym. Takie wnioski płyną z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – sprawdź szczegóły.
Zapoznaj się z tekstem