
Projektowanie to za mało
Gdy dostępne na rynku aplikacje liczone są w biliony, ich skuteczna reklama to po prostu konieczność. Jak je promować? Jakich nowości od deweloperów możemy oczekiwać w bieżącym roku? Zapraszamy do lektury.
Rozszerzona rzeczywistość - od święta czy na co dzień?
Czy 2018 rok wreszcie okaże się dla niej przełomowy? Czy na rynku pojawią się aplikacje użytkowe, wykorzystujące tę technologię?
Na razie nie pojawiło się nic na miarę sukcesu Pokemon Go. Jakie są prognozy dotyczące rynku mobile na bieżący rok?
Dowiedz się więcej
Aplikacje liczone w bilionach
W ubiegłym roku pobrano 254 biliony bezpłatnych aplikacji. Czy jest to rynek, który kiedyś się zatrzyma?
W bieżącym roku na pewno nam to nie grozi. Sektor aplikacji jest w rozkwicie, a jakie trendy go zdominują – podsumowuje autorka tekstu.
Przeczytaj cały artykuł
W sieci czy poza siecią?
Miejscem na reklamę aplikacji nie musi być tylko internet. Plakat albo rekomendacja ze strony użytkowników też mogą być skuteczne.
Nawet najlepsza reklama ani polecenie nie przyniosą rezultatu, jeśli aplikacja nie będzie trafiać w potrzeby odbiorców. Dlatego też pierwszy krok przed jej zaprojektowaniem to przeprowadzenie badań marketingowych.
Zapoznaj się z tekstem