
Reklama on-line - poznaj target, dobierz format
W wielu przypadkach reklama w internecie jest najlepszym - nawet jeśli nie jedynym - wyborem. Co zrobić, aby była jeszcze bardziej skuteczna - tego dowiecie się z najnowszego wydania naszej Akademii. Zapraszamy do lektury!
Algorytm - najlepszy diagnosta Twojego targetu
Czy sztuczna inteligencja może rozpoznawać choroby? Okazuje się, że tak, i to nawet takie, z diagnozowaniem których mają problem renomowani specjaliści.
Tak właśnie działają platformy DMP (Data Management Platform). To one wyznaczają nowy kierunek w zaawansowanej analityce danych i precyzyjnym targetowaniu.
Dowiedz się więcej
Reklama natywna, czyli nic na siłę
W najbliższej przyszłości subtelna reklama będzie rządzić na rynku reklamy on-line. I nic dziwnego - odbiorcy są coraz bardziej wybredni i coraz częściej ignorują treści reklamowe.
Reklama natywna ma szansę do nich trafić. Pod warunkiem jednak, że „opakowana” będzie w atrakcyjną treść.
Przeczytaj cały artykuł
Nie tylko kolor ma znaczenie
Czasem ma zaledwie kilka centymetrów kwadratowych. I to wystarczająca zachęta, by w niego kliknąć. Banner reklamowy - sprawdzony i wciąż wykorzystywany format w marketingu on-line.
Niebieski będzie bardziej formalny, a szary - bardziej neutralny. Jakie kolory najlepiej sprawdzą się w bannerach reklamowych? Jak je projektować, by przyciągały uwagę?
Zapoznaj się z tekstem