
Dobro zawsze wygrywa - taka jest reguła tej marketingowej gry
Superbohaterowie, mitologizacja i lustrzane neurony. W naszym newsletterze ciekawostek nie brakuje, zwłaszcza gdy oddajemy głos ekspertom. Tym razem zabieramy Was do fascynującego świata storytellingu. Owocnej lektury!
Bez bohatera nie ma historii
Potrzebny Ci ktoś, kto rozwiąże problemy Twoich klientów. Jeśli takiego wykreujesz, na pewno zapamiętają Twoją historię i Twój produkt.
Ale nawet superbohater nie wystarczy, jeśli tej historii dobrze nie zaplanujesz. Co musisz wiedzieć, zanim zabierzesz się za tworzenie scenariusza?
Zapoznaj się z tekstem >>
Wszystko zaczyna się od konfliktu
Walka dobra ze złem - znasz ten motyw z reklam, prawda? Spotkasz się z nim jeszcze wiele razy, bo to sprawdzony sposób na zbudowanie wciągającej opowieści.
Konflikt, misja, wyraziste postaci, a oprócz nich - jeszcze 4 klucze do stworzenia fascynującej "story". Ta wnikliwa analiza przedstawiona przez autora pozwoli Ci zrozumieć, czym jest storytelling, na czym polega jego siła i jakie funkcje pełni w marketingu.
Przeczytaj cały tekst>>
Co Ty wiesz o neuropsychologii?
Jeśli masz w tej dziedzinie zaległości, warto je nadrobić. W jakim celu? Aby tworzyć lepsze historie.
Zacznij od poznania... lustrzanych neuronów. Jeśli nauczysz się do nich mówić, masz szansę zostać mistrzem storytellingu. Ale najpierw - ucz się od mistrzów.
Dowiedz się więcej >>