
Kampania Multichannel - marketingowa układanka dla najbardziej wytrwałych
W tych „puzzlach” liczy się każdy szczegół. Ich poszczególne elementy muszą do siebie idealnie pasować. Jak je zaprojektować, by nie tylko ze sobą współgrały, ale wzbudziły zainteresowanie odbiorcy, przyniosły oczekiwane rezultaty i wymierne korzyści?
Quiz, czyli dla każdego coś dobrego
Niezbyt długi, zawierający treści dydaktyczno-edukacyjne - taki powinien być wciągający quiz. Wtedy ma szansę osiągnąć wysoki zasięg i zaangażować odbiorców.
Wydaje się to proste, ale stworzenie takiego quizu może być sporym wyzwaniem. Z drugiej strony - quiz sam w sobie ma być w pewnym sensie wyzwaniem, które rzucasz swoim odbiorcom.
Dowiedz się więcej
90 procent w ciągu trzech minut
Tylu odbiorców, w takim czasie od otrzymania, otwiera i czyta wiadomości MMS, zawierające treści marketingowe. To chyba wystarczający argument za ich wysyłaniem.
Co jednak zawrzeć w treści MMS-a, aby zachęcić odbiorcę do kolejnego kroku, czyli do interakcji? Jaki tytuł, zdjęcie czy animacja zaintrygują go?
Zapoznaj się z tekstem
Osiem i pół sekundy - tylko, czy raczej aż?
Na tyle średnio może skupić uwagę osoba dorosła. A teraz wyobraź sobie, że w swojej skrzynce e-mail ktoś znajduje Twój newsletter. Czy jest w ogóle możliwe, aby go przeczytał?
Jeśli liczysz na to, że przeczyta każde zdanie, to… No właśnie, raczej na to nie licz. Jest bardziej prawdopodobne, że odbiorca przeskanuje treść. Dlatego każde zdanie musi mieć to „coś”.
Przeczytaj cały artykuł