
Poznaj go, polub i pokaż, że Ci na nim zależy
Klient kupił Twój produkt. Gratulacje, to Twój sukces. Ale czy kupi kolejny? To wcale nie jest takie pewne. Teraz wszystko w Twoich rękach. Wykaż się inicjatywą, by zaskarbić sobie lojalność klienta. Jak to zrobić - o tym piszemy w najnowszym wydaniu newslettera. Zapraszamy do lektury.
Tylko klient? A może już ktoś więcej?
Takie pytania musisz sobie zadać, gdy masz na myśli marketing relacji. Przy takim podejściu do klienta jego pobieżna znajomość to zdecydowanie za mało.
Trzeba go bowiem nie tylko dobrze poznać, ale i stworzyć z nim silną więź. Przeczytaj, co w tej strategii oznacza „wyjście do ludzi”.
Dowiedz się więcej >>
Co zrobić, aby Cię pokochał?
Jeśli tak się stanie, masz zapewnioną jego wierność. Będzie kupował Twoje produkty, a z jego polecenia zdobędziesz nowych klientów.
Przyjemność, satysfakcja, poczucie właściwego wyboru. Co, oprócz tego, dać klientowi, by zyskać jego lojalność?
Przeczytaj cały tekst>>
Personalizacja. Jak daleko można się posunąć?
Aby jak najlepiej dopasować ofertę do klienta, trzeba o nim dużo wiedzieć. Gdzie leży granica, której nie można przekroczyć?
Z jednej strony - oczekuje indywidualnego traktowania. Z drugiej - nie lubi udostępniać danych na swój temat. Jak z tego wybrnąć?
Zapoznaj się z tekstem >>