
Co nowego w marketingu wielokanałowym?
Kiedy aplikacje zastąpią lekarzy? Czy sztuczna inteligencja faktycznie zdominuje nasze życie? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym numerze Akademii LekSeek. Zapraszamy!
Komunikacja zintegrowana - różne kanały, spójny przekaz
To nie sztuka, by reklama była wszędzie. Wyzwaniem jest umieścić ją tam, gdzie dostrzeże ją konsument.
Nawet gdy ją zauważy, to dopiero połowa sukcesu. Ważne, by ją zapamiętał. Stanie się tak pod warunkiem, że przesłanie płynące z każdego kanału będzie tworzyło spójny obraz marki.
Przeczytaj cały artykuł
Diagnoza o każdej porze? Lekarza do tego nie trzeba
Zmierzy puls, ciśnienie krwi, uwzględni dietę, wysiłek fizyczny. Potem to wszystko przeanalizuje, postawi diagnozę i wskaże odpowiednie zalecenia. I nie zrobi tego lekarz, tylko aplikacja.
Nawet jeśli to tylko wizja medycyny przyszłości, jest to przyszłość nie tak odległa. Twórcy nowych technologii medycznych coraz intensywniej pracują nad tym, aby odciążyć lekarzy i uniezależnić leczenie od bezpośredniego kontaktu pacjenta z lekarzem.
Dowiedz się więcej
Sztuczna inteligencja pilnie wyszukiwana
Popularność hasła „sztuczna inteligencja” w internetowych wyszukiwarkach dynamicznie rośnie. Rozwiązań wykorzystujących tę technologię w praktyce też przybywa.
Do 2020 roku sztuczna inteligencja ma być elementem niemal każdej aplikacji. Czy tak się stanie? To tylko ułatwienie dla nas wszystkich, czy również zagrożenie?
Zapoznaj się z tekstem