
Facebook i cała reszta
Social media. Dla jednych zło konieczne, dla innych objawienie. I choć wywołują skrajne emocje, to jednak wiele firm i wielu menedżerów właśnie w mediach społecznościowych widzi szansę na pozyskanie klientów. Tymczasem nie jest to takie proste. Łatwo tu o błędy, które mogą przekreślić nawet najlepszą strategię. Jak ich uniknąć, a jeśli się zdarzą - jak wybrnąć z kryzysowej sytuacji? Wiele przydatnych rad, ciekawostek i nie tylko znajdziecie w najnowszym wydaniu naszego newslettera. Przygotowaliśmy go - jak zawsze - specjalnie dla Was. Zapraszamy!
Facebook, Instagram, a może Twitter?
Które z mediów społecznościowych będą w rozkwicie, a które cały czas czekają na swoją szansę? Jakie medium wybrać do prowadzenia kampanii? To niełatwa decyzja, podobnie jak znalezienie recepty na to, by w social media skutecznie zaistnieć.
O możliwościach, jakie dają najpopularniejsze media społecznościowe o i tym, jak uwieść potencjalnych klientów, przeczytacie w najnowszym raporcie „Media społecznościowe 2016”, przygotowanym przez Interaktywnie.com.
Zapoznaj się z raportem >>
Jeden dzień z życia marketera social media
Czym tak naprawdę się zajmują i jak wygląda ich praca? Pisanie tekstów, planowanie, spotkania z klientami? My już to wiemy. I dlatego możemy powiedzieć: w tej pracy na pewno nigdy nie jest nudno!
75 osób - marketerów social media - zapytano o jeden dzień z ich pracy. Co aktualnie robią, jakie projekty przygotowują? Jeden dzień w jednym zdaniu. Efekt? Nie tylko ciekawe odpowiedzi, ale i przygotowana na ich podstawie interesująca statystyka.
Przeczytaj cały tekst>>
Zanim kupisz lajki, dobrze się zastanów!
Co jest nie tak? Coraz częściej zadajesz sobie to pytanie. Bo starasz się, jak możesz, piszesz posty, dyskutujesz w grupach, ale profil, który prowadzisz, wciąż nie funkcjonuje tak, jakbyś sobie tego życzył.
A może postów jest za dużo? Nie ma w nich zdjęć ani filmów? Przyznaj się - może po prostu nie opracowałeś wystarczająco dobrej strategii? O najczęstszych błędach, popełnianych nie tylko w social media, ale w digital marketingu pisze autor tego tekstu.
Dowiedz się więcej >>