
Do biegu, gotowi… RODO!
Nowe przepisy o ochronie danych osobowych „startują” już za miesiąc. Niewiele tematów wzbudza tyle emocji, ile ostatnio wywołało RODO. Lada moment firmom przyjdzie zmierzyć się z „nową rzeczywistością”. Na ile poważnie je potraktują? Czy klienci będą korzystać z przyznanych im praw? Przekonamy się o tym w najbliższych miesiącach. Zanim to się stanie, zapraszamy do lektury przewodnika po RODO.
Zgoda - tak, ale za zniżkę
Atrakcyjny rabat to główny powód, dla którego Polacy zgadzają się na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Obawiają się jednak ich wycieku.
Zdecydowana większość Polaków pozytywnie ocenia zmiany, związane z wprowadzeniem RODO. Liczą na to, że będą lepiej chronieni, nie tylko przed kradzieżą danych, ale i przed agresywnym marketingiem.
Dowiedz się więcej
Zapomnij mnie - klient chce, firma musi
Coraz mniej swobody? Czy w świetle RODO poprzeczka dla firm jest faktycznie postawiona tak wysoko?
Zmiany wejdą w życie już za miesiąc. Najważniejsze z nich zostały ujęte w piętnastu punktach.
Przeczytaj cały artykuł
Kliknięcie na wagę złota
Korzystanie z internetu oznacza zgodę na bycie pod nieustanną kontrolą. Ile tak naprawdę firmy wiedzą o klientach?
Czy nowe prawo zmieni oblicze internetu? Wszystko zależy od tego, w jakim stopniu firmy będą przestrzegać nowych przepisów.
Zapoznaj się z tekstem