
Czas na nową strategię!
To ostatnia w tym roku odsłona Akademii LekSeek. Dziękujemy, że towarzyszyliście nam w jej powstawaniu i rozwoju. Mamy nadzieję, że w nowym roku też będziecie z nami! My zawsze trzymamy rękę na pulsie!
Marketing wartości, czyli bądź transparentny
Prawda w oczy kole? W przypadku działań marketingowych to stare porzekadło wcale nie musi się sprawdzić. Wręcz odwrotnie - uczciwość i szczerość mogą się bardzo opłacić.
To powinna być jednak przemyślana strategia. A zatem - kiedy i w jakich kwestiach pozwolić sobie na mówienie o wszystkim? Mówić całą prawdę czy tylko półprawdę - wyjaśnia Paweł Tkaczyk.
Dowiedz się więcej >>
Sztuczna inteligencja - najlepszy przyjaciel marketera
Szybciej, więcej, bardziej efektywnie... A to wszystko dzięki maszynom i automatom, które zoptymalizują komunikację z odbiorcami.
W jaki sposób będą wykorzystywane w kampaniach marketingowych? W jakich działaniach wesprą marketerów?
Przeczytaj cały artykuł>>
Dane pod pełną ochroną. Kto da na to gwarancję?
To będzie jedno z największych wyzwań w nowym roku. Jak uchronić dane użytkowników przed cyberatakiem? Czy to w ogóle jest możliwe?
Internauci udostępniają o sobie coraz więcej informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona prywatności - ten temat w 2017 roku powróci zapewne niejeden raz. Przed hakerami otwierają się przecież coraz to nowe drzwi.
Zapoznaj się z tekstem >>