
Masz wiadomość. Otwórz!
Zaraz, zaraz… Chcesz ją usunąć? Tak po prostu? Może najpierw zastanów się, dlaczego chcesz to zrobić? Od razu masz gotową odpowiedź na pytanie, jak napisać wiadomość, której nikt nie przeczyta. Dowiedz się też, co na ten temat sądzą eksperci. Zapraszamy do lektury!
Chcesz być skuteczny? Wyróżnij się!
Wartościowy, angażujący, ale zarazem niezbyt długi. Spersonalizowany, zintegrowany z innymi kanałami komunikacji. Czy tak właśnie wyglądają Twoje maile do klientów?
Powyższy opis to przykład wzorcowego maila Anno Domini 2017. Nie nadążasz za trendami? Masz jeszcze 8 miesięcy, aby nadrobić zaległości. Zacznij od lektury.
Przeczytaj cały artykuł >>
Big Data, HTML5 video, omnichannel i cała reszta
To są Twoje wyzwania w e-mail marketingu na najbliższe miesiące. Sprostasz im? A może już to zrobiłeś?
Nie tylko w e-mail marketingu, ale w całej branży wszystko zmienia się w okamgnieniu. Postęp technologiczny wyznacza kierunek tych zmian.
Dowiedz się więcej>>
11 kroków do maila idealnego
Zawartość jest ważna, ale wygląd wiadomości też się liczy. Jeśli „zawalisz” w tym temacie, być może stracisz szansę, by zaprezentować resztę swoich atutów.
Techniczne, prawne, językowe. Pułapki mailingowe mogą kryć się wszędzie. Łatwo w nie wpaść, ale łatwo ich uniknąć. Wystarczy przestrzegać istotnych zasad.
Zapoznaj się z tekstem >>