Zmiany w Narodowym Programie Szczepień
Od 1 lipca infolinia Narodowego Programu Szczepień 989 będzie czynna przez 7 dni w tygodniu od 7.00 do 18.00. Nie będzie już możliwości zapisania się na szczepienie poprzez SMS.
Żeby zapisać się na szczepienie przeciw COVID-19 jako osoba dorosła, możesz:
- wejść w e-skierowanie, które masz dostępne w aplikacji mojeIKP, kliknąć na „Zarejestruj się”, wybrać termin i miejsce, zatwierdzić
- zadzwonić na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-18.00
- skontaktować się z wybranym punktem szczepień
- zapisać się poprzez e-rejestrację dostępną na stronie głównej pacjent.gov.pl: logujesz się poprzez profil zaufany lub e-dowód lub konto banku. To ostatnie dostępne jest dla osób, które mają konto internetowe w bankach spółdzielczych, BOŚ, PKO BP lub Pekao SA, BNP Paribas, Getin Banku, Crédit Agricole, mBanku.
Umówić dziecko na szczepienie można:
- poprzez aplikację mojeIKP - otwierasz aplikację, przełączasz się na konto dziecka, klikasz na skierowanie i umawiasz szczepienie
- dzwoniąc na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-18.00
- kontaktując się z wybranym punktem szczepień