
Reklama, której nie da się zignorować
Twoje zadanie na jesień? Domyślamy się, że wygląda ono mniej więcej tak: zainteresować klienta produktem i skłonić go do określonego działania. Najnowsze wydanie Akademii pomoże Ci w realizacji tego zadania! Zapraszamy do lektury!
Banner, który sprzedaje
Zdecydowałeś się na reklamę bannerową? W takim razie pamiętaj, że masz tylko krótką chwilę, aby przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go oraz zachęcić do podjęcia konkretnego działania. Przygotuj swój banner reklamowy według zasad podanych w artykule, a osiągniesz sukces!
Zapoznaj się z tekstem
Perfekcyjne CTA, czyli wezwanie do działania
CTA (Call to Action) to krótki komunikat wzywający do działania, umieszczany na stronach internetowych, bannerach reklamowych, w newsletterach itp. Z pewnością i Ty stosujesz go w swoich działaniach marketingowych, ale czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał? Sprawdź, jakie błędy są najczęściej popełniane w tworzeniu CTA i poznaj 9 wskazówek, jak robić to dobrze.
Dowiedz się więcej
Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę reklamową?
O sztucznej inteligencji głośno już od dawna. Przez jednych uważana za szansę, przez innych za zagrożenie. Obecna w różnych dziedzinach, także w branży reklamowej. Czy jest jej przyszłością? W jaki sposób już teraz sztuczna inteligencja pomaga marketerom? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
Przeczytaj cały artykuł