Wszystko
Profilaktyka
Dieta i żywienie
Ciąża
Uroda
Psychologia
Dziecko
Leki i suplementy
KOMUNIKATY

Artykuł

Darmowe porady telefoniczne dla pacjentów

W ramach akcji „Łączy nas pacjent” pod numerem infolinii Rzecznika Praw Pacjenta 800 190 590,  pacjenci bezpłatnie otrzymają porady, informacje oraz wsparcie dotyczące określonych chorób. Dyżury na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta są efektem realizacji projektu Rzecznika z organizacjami pacjentów.

W ramach akcji „Łączy nas pacjent” pod numerem infolinii Rzecznika Praw Pacjenta 800 190 590,  pacjenci bezpłatnie otrzymają porady, informacje oraz wsparcie dotyczące określonych chorób. Dyżury na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta są efektem realizacji projektu Rzecznika z organizacjami pacjentów.

Specjaliści z różnych dziedzin, zrzeszeni w największych w Polsce organizacjach pacjentów wraz z ekspertami Rzecznika udzielają telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dla dobra pacjentów.

Do końca marca dyżury będzie pełnić siedmiu przedstawicieli organizacji pacjentów. Akcja będzie kontynuowana również w kolejnych miesiącach. Szczegółowe informacje o dyżurach znajdują się na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta. Są tam opisane zarówno zakresy udzielanych porad oraz informacje o osobach dyżurujących i fundacjach, które reprezentują.

 

Źródło: MZ

Spot kampanii ODKRYJ POZNAJ ZAAKCEPTUJ Żabka

Namówili go by skoczył na główkę...

Jak zarejestrować się jako dawca komórek macierzystych? | Fundacja DKMS

Czerniakowe Abecadło: D jak Duży rozmiar

Czerniakowe Abecadło: C jak Czerwony, Czarny, Niejednolity kolor

BMI
Masa ciała
kg
Wzrost
cm
Wynik
00.00
Wprowadź dane

Najnowsze

Zapisz się do newslettera!