Wszystko
Profilaktyka
Dieta i żywienie
Ciąża
Uroda
Psychologia
Dziecko
Leki i suplementy
KOMUNIKATY

Artykuł

Całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta już od 2 września

Już od 2 września Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.

Oprócz całodobowej dostępności (również w weekendy i święta) TIP zaoferuje od września znacznie więcej:

  • Informacja o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach 24 godziny na dobę
  • Informacja o dostępności leków
  • Konsultanci z językiem angielskim
  • Zamówienie rozmowy z tłumaczem języka migowego
  • Możliwość skorzystania z chatu i maila


Ponadto, większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę, dzięki czemu jeszcze więcej dzwoniących będzie mogło skorzystać z porady konsultantów. Jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez NFZ.

Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od 8:00 rano.

 

Źródło: NFZ

Kampania społeczna Ministerstwa Zdrowia – rak płuca

Listopad miesiącem świadomości raka prostaty. Badaj się regularnie!

Niebo. Kampania Obudź się! Uwaga = życie

Recepty lubią sobie odlecieć – poznaj Internetowe Konto Pacjenta

Idealny „baby shower”?

BMI
Masa ciała
kg
Wzrost
cm
Wynik
00.00
Wprowadź dane

Najnowsze

Zapisz się do newslettera!