Wszystko
Profilaktyka
Dieta i żywienie
Ciąża
Uroda
Psychologia
Dziecko
Leki i suplementy
KOMUNIKATY

Artykuł

Całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta już od 2 września

Już od 2 września Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.

Oprócz całodobowej dostępności (również w weekendy i święta) TIP zaoferuje od września znacznie więcej:

  • Informacja o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach 24 godziny na dobę
  • Informacja o dostępności leków
  • Konsultanci z językiem angielskim
  • Zamówienie rozmowy z tłumaczem języka migowego
  • Możliwość skorzystania z chatu i maila


Ponadto, większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę, dzięki czemu jeszcze więcej dzwoniących będzie mogło skorzystać z porady konsultantów. Jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez NFZ.

Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od 8:00 rano.

 

Źródło: NFZ

Obsługa pacjenta z Europejską Kartą Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ)

Jak reagować na złość i histerię dziecka? | Wirtualna Poradnia Pedagogiczna #MAMYNATORADĘ

Czy smutek to depresja? Co czuje osoba z depresją? Jak jej pomóc?

"Rak. To Się Leczy" 2024

„Po złej stronie mocy” – drugi odcinek animowanego serialu kampanii społecznej „Zdrowie? Ogarniam TO!”

BMI
Masa ciała
kg
Wzrost
cm
Wynik
00.00
Wprowadź dane

Najnowsze

Zapisz się do newslettera!