Całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta już od 2 września
Już od 2 września Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.
Oprócz całodobowej dostępności (również w weekendy i święta) TIP zaoferuje od września znacznie więcej:
- Informacja o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach 24 godziny na dobę
- Informacja o dostępności leków
- Konsultanci z językiem angielskim
- Zamówienie rozmowy z tłumaczem języka migowego
- Możliwość skorzystania z chatu i maila
Ponadto, większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę, dzięki czemu jeszcze więcej dzwoniących będzie mogło skorzystać z porady konsultantów. Jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez NFZ.
Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od 8:00 rano.